لاغر شدن،لاغری،لاغری شکم،لاغری پهلو
ژل لاغری چربی سوز نیوا + رژیم رایگان
چهار شنبه 10 آبان 1391 ساعت 15:24 | بازدید : 2127 | نویسنده : امین | ( نظرات )

 ژل لاغری چربی سوز نیوا+رژیم رایگان

ژل لاغری چربی سوز نیوا+رژیم رایگان

دسته آرایشی بهداشتی زیردسته لوازم لاغری

موارد مصرف‌: چربی‌ سوز، لاغرکننده‌ و از بین‌ برنده‌ سلولیتهای‌ بدن‌،با قابلیت خورد کردن چربی های زیر پوستی

شما تاثیرات ژل لاغری را بعد از 3 هفته احساس و خواهید دید و با ادامه مصرف نتیجه کامل را خواهید دید.

تنها ترین ژل لاغری که قابلیت خرد کردن چربی ها را در زیر پوست دارا می باشد

مواد تشکیل‌ دهنده‌ اصلی‌: هیدرو کلوئیدهای‌ استخراجی‌ از ستاره دریایی و دیگر گیاهان ‌دریایی‌ و ...

نحوه‌ اثر بخشی‌: عصاره گیاهان دریایی باعث باز گرداندن‌ رطوبت‌ لازم‌ پوست، تنظیم‌ و تثبیت‌ لایه‌ چربی‌ مناسب‌‌ پوست‌ شده و ترمیم‌کننده‌ و از بین‌ برنده‌ چین‌ و چروک‌ گردیده و همچنین ایجاد درخشندگی‌ و طراوت‌ بیشتر و خرد کردن‌ توده‌های‌ چربی‌ در زیر پوست می‌گردد. از ایجاد سلولیتها در بدن‌ جلوگیری‌ می‌کند.



طریقه‌ مصرف‌: هر روز صبح بعد از حمام مقدار کمی از کرم را روی نواحی مورد نظر بمالید سپس به مدت 5 دقیقه به صورت دورانی ماساژ دهید تا کرم جذب پوست شود.پس از استفاده نیازی به شستشو نیست.
مرطوب کننده پوست

تنظیم و تثبیت لایه چربی

ترمیم کننده و از بین برنده چین و چروک به خاطر چاقی

جلوگیری از ایجاد سلولیت های بدن

با تاییدیه F.D.A اروپا

شماره مجوز بهداشتی :122541012030

فروشنده: فروشگاه اینترنتی پیام

قیمت: 28,000 تومان

درصد :20

روش خرید: برای خرید ژل لاغری چربی سوز نیوا+رژیم رایگان، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید ژل لاغری چربی سوز نیوا+رژیم رایگان


موضوعات مرتبط: ژل مخصوص لاغری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


کمربند لاغري ویبرواكشن
دو شنبه 8 آبان 1391 ساعت 13:37 | بازدید : 1038 | نویسنده : امین | ( نظرات )

 کمربند لاغري ویبرواكشن VibroAction اوريجينال

کمربند لاغري ویبرواكشن VibroAction اوريجينال

دسته لوازم ورزشی زیردسته لوازم ورزشی

کمربند ویبره بسیار قوی - لاغری موضعی - کاهش 2 الی 4سایز در ماه - 100% تضمینی
-
با استفاده حداقل روزی 10 دقیقه از دستگاه بسیار قوی ویبراتون در مدت یکماه ، حداقل 2 الی4سایز کاهش اندازه در اندام خود مشاهده میکنید
با استفاده از این فن آوری مهندسین علوم پزشکی گامی بسیار اساسی در این رابطه برداشته اند چرا که علاوه بر فیزوتراپی راحتر موضع مورد نظر براحتی میتوان بافتهای ایجاد شده چربیها را نیز سوزاند و موضع را بحالت طبیعی خود برگرداند ، لرزش های موضعی علاوه بر خونرسانی به بافت های مورد نظر باعث شکستن مولکولهای چربی شده و این عمل خود موجود از بین رفتن سلولیت و بافتها چربی زائد میگردد .

 

دستگاه پرقدرت ,ویبراتن با توان بالای 53 وات براحتی امرفیزیوتراپی و ایجاد گردش خون بالا را درموضع بوجود می آورد علاوه بر آن این دستگاه مجهز به چیپ کنترل برنامه ماساژ ( ویبره ) بوده و با برنامه های از پیش تعیین شده توسط مهندسین طراح این تکنولوژی دستگاه قادرخواهد بود تا با روشهای بسیار علمی عملیات فنی خود را بسهولت تمام کنترل و نهایی نماید

لذا کلیه کاربران بدون هیچگونه مشکلی میتوانند با استفاده از این برنامه ها تمامی اعضاء مورد نظر بدن خود را علاوه بر ماساژ و بدست آوردن آرامش با مکانیسمی علمی به شکل طبیعی خود بازگردانند ، چراکه تجمع بافت های چربی بخصوص در قسمتهایی از بدن که مشهود نیز هست باعث ناموزونی اندام گشته و علاوه بر ایجاد مشکلات روانی باعث مشکلات سلامتی نیز میگردند .





ویبرواكشن علاوه بر قابلیت استفاده برای رفع چربی و چاقی در ناحیه کمر، ران و باسن، این قابلیت را دارد تا برای عضلات بازوها، ساق پا، دور سینه و سر شانه ها استفاده شود. همینطور این محصول را می توان جهت تسکین کوفتگی، کشیدگی یا خستگی عضله در تمام نواحی بدن مثل گردن، سرشانه ها، بازو ها، دور سینه، شکم، کمر و بخصوص برای دیسک کمر ، ران ، باسن و عضلات ساق پا به صورت ماساژور و تسکین دهنده استفاده نمود . این دستگاه را می توان مادر دستگاه های ماساژ و لاغری موجود در دنیا نامی
جدید ترین متد لاغری






داراي قابليت تنظيم اتوماتيك و دستي ( 5 دور مختلف برحسب تمايل شما)

دارای 12 ماه گارانتی
شما همواره محصولات اورجينال، با كيفيت و داراي گارانتي را با ارزانترين قيمت از ما بخواهيد.

از صدها نمونه محصولات روز اين فروشگاه ديدن فرماييد. تنوع در محصولات، مدل و رنگ براي همه سليقه‌ها ( لينك ورودي در زير لينك خريد پستي)

فروشنده: جلا.آی آر

قیمت: 44,900 تومان

درصد :26

روش خرید: برای خرید کمربند لاغري ویبرواكشن VibroAction اوريجينال، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید کمربند لاغري ویبرواكشن VibroAction اوريجينال


موضوعات مرتبط: کمربند لاغری , ,

|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


آموزش لاغری شکم در 90 روز
چهار شنبه 3 آبان 1391 ساعت 7:23 | بازدید : 1205 | نویسنده : امین | ( نظرات )

 آموزش لاغری شکم در 90 روز

آموزش لاغری شکم در 90 روز

دسته نرم افزار آموزشی زیردسته ورزشی

BeachBody RevAbs نام یک مجموعه آموزشی است که به شما آموزش می دهد طی ۹۰ روز چگونه چربی های زائد شکم خود را از بین ببرید و عضلات شکم را به شکل ۶ تکه نمایان سازید.

 

این مجموعه توسط کمپانی بزرگ و مشهور جهان BeachBody ساخته شده که در زمینه محصولات آموزشی پرورش اندام و فیتنس در سراسر دنیا بسیار معروف می باشد.



امروزه مسئله چاقی و اضافه وزن در اکثر جوامع مشاهده می شود که دلیل آن هم بی تحرکی افراد و نداشتن رژیم غذایی مناسب است و هر فرد به دلیل مشغله هایی که دارد کمتر به زیبایی اندام خود اهمیت می دهد.

 

این مجموعه آموزشی به شما کمک می کند تا در طی ۹۰ روز به یک اندام ایده آل دست یابید. همچنین تمام آموزش هایی که در این مجموعه ذکر می شود را به راحتی می توانید در خانه انجام دهید و نیازی به تهیه وسایل ورزشی گران قیمت نیست.

 


مربی این آموزش آقای Brett Hoebel تکنیک هایی را به شما آموزش می دهد که ابتدا در طول چند هفته چربی های اضافه شکم را بسوزانید و در ادامه با تقویت عظلات ناحیه شکم آنرا سفت و به شکل ۶ تکه در آورید. علاوه بر این سازندگان این مجموعه تضمین کرده اند که اگر شما تمریناتی را که در این آموزش ها ذکر شده، به صورت منظم انجام دهید قطعآ بعد از ۹۰ روز شاهد تغییرات اساسی در عضلات شکم خود خواهید بود.

حاوی 2 دی وی دی


شماره مجوز: 188/55204

فروشنده: میهن مال

قیمت: 9,400 تومان

درصد :50

روش خرید: برای خرید آموزش لاغری شکم در 90 روز، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه زیر کلیک کنید.


خرید آموزش لاغری شکم در 90 روز



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نویسندگان
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان لاغری و تناسب اندام و آدرس 
www.xn--mgbu0a1b74c.loxblog.com  لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 173
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 1

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 1
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 2
:: بازدید ماه : 34
:: بازدید سال : 389
:: بازدید کلی : 232908